torsdag 3. januar 2013

Innlegg no.1 2013

Hei alle sammen og Godt Nytt År.

Jeg synes ikke det er lenge siden og vi startet på 2012.
I januar ifjor satt jeg og vurderte fram og tilbake om jeg skulle virkeliggjøre drømmen - å starte nettbutikk. hva butikken skulle inneholde var klart, men TORDE JEG DETTE DA?

I allefall, 1 august var offisiell åpning av nettbutikken min, lærekurven utgjennom våren var stupbratt - i tillegg til 80% stilling som husmaler. Er sjef og arbeidsleder for unggutta jeg, ærtabærta, man får fine lår av å klatre i stillas.

Er det noe DU har lyst til å gjøre? Er du også på tør jeg dette stadiet?
Det er IKKE farlig, det tat ikke drepen på deg lell om det ikke går så bra med en gang.
Gjør det du brenner for, kan love deg at det er skikkelig moro.

Lange dager og kvelder har det vært mange av og flere kommer, men duådu såååå artig?
La dette bli året hvor du setter deg selv først, da kommer overskuddet som du bruker på dine nærmeste.

Godt Nytt År og klem fra

Katarina
grunnlegger / innehaver av scrapcrafts4you.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar