lørdag 6. april 2013

Tanker om forskjellige workshops.

Denne hobbyen inneholder en mengde forskjellige  - skal vi kalle det underhobbyer, eller på godt norsk sub hobbies. Det være seg scrapbooking med Layouts, kortlaging - med og uten intrikate bretteteknikker, stempling, maling, fargelegging, alterering - kan sikkert nevne mange flere.

I allefall så er det så MYYYE man har lyst til å gripe fingrene i , helst ALT PÅ EN GANG.

Når hodet mitt koker over og 10 fingre vil holde på med hver sin teknikk - da bruker jeg å si:


 Begynn i en ende!


Det første jeg har lyst til er å følge Tim Holtz sine 12 tags for 2013.
Har prøvd hver år og følge juletaggene, men disse foregår over de 2 første ukene av desember så det må jo skjære seg.
Det jeg ser for meg er at vi møtes hjemme hos meg 1 dsag i måneden fra 1800 -2100 hvor vi lager en 
TH tag sånn som han viser. Vi får prøvd nye teknikker, ny stash og vi lærer mye.

Han har nå kommet med 4 tagger så langt, og det er greit å ligge litt etter for da får jeg bestilt opp nye ting vi trenger, farger etc.
Ser for meg en kursavgift ettersom jeg holder basistingene, det du ev. kjøper får du 10% på.
Plassen hjemme hos meg i Gammel-lina 52 B Trondheim, begrenser seg til 8 stk, send en mail for å vise din intresse så fort som mulig.

Materialer skal bestilles osv.

Håper vi klarer å få til en TH gruppe, jeg vet det blir både lærerikt og morsomt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar