torsdag 30. oktober 2014

LO i Finnabair stil

Jeg kommer sikkert aldri over det faktum at jeg har vært på kurs med selveste Finnabair. Dette skjedde på årets Trøndersaksa som fant sted tidlig i september. Jeg skal nå vise dere min første LO på ustøe egne bein. 
Etter 4 intensive timer med Finnabair og tonnevis av inspirasjon starta jeg akkurat som hun gikk frem under kurset, forhåpentligvis vil jeg kunne utvikle egen måter å bygge opp LOene mine på etterhvert. Men jeg ble strålende fornøyd med denne første....hihihihi  :D


Bildet er av den minste jenta mi, hun var ille plaget med atopisk eksem og badet i oljebad hver eneste kveld. Hodet var ett stort problem området derav kluten. Dette er ett av yndlings bildene mine av vesla ♥

Jeg har brukt "haugevis" av metall pynt. Elsker spesielt krona, blomsten og nøkkelen hvor det står dream på.
Jeg har brukt Treasure gold wax som siste finish på all metallpynten og blomstene, da popper de helt nydelig frem ♥

Alt på LOen har fått solide doser med lindys stamp gang spray. 
Så hele LOen skimrer og blinker.

Materialliste fra butikken:


Happy scrapping alle sammen ♥


Klem fra

1 kommentar: